vineri, 7 ianuarie 2022

Altfel, spre definire

Ți-am scris ceva... Am scris voind să știi
Că de acum de multe nu-mi mai pasă
Și de va fi să crezi că întârzii
Va fi un semn c-am să te fur de-acasă.

Cuvintele spun multe, poate tot,
Și va urma schimbarea mult vestită
Prin ceea ce atunci am să socot
Că e o cale bine nimerită.

În fuga spre concretele idei,
Vom zăbovi, mai mult, în miez de noapte,
Știind că toate își găsesc temei
Prin punerea-n prim planul multor fapte.

Unii ne spun că suntem enervanți
Și ne privesc cu sila, ori cu milă,
Că ne vom fi, într-adevăr, amanți,
Chiar ignorând convenția civilă.

Doar să te fur, atât mai pot gândi,
Altfel, prea mult, cu viața ne vom bate
Și vom afla că nu putem trăi
Într-o covalescentă libertate.

Poate vom fi o vreme rătăciți
Și alungați de marile probleme,
Dar vom ajunge, nefiind grăbiți,
Ca definiți de mari trăiri extreme.

Tu îmi vei fi un mal și voi fi val
Spre liniște pierzându-mă în tine,
Fiind astfel ai timpului real
Cei ce trăiesc, oricum ar fi, un bine.

Așa ți-am scris, așa va fi... tu știi
Că-i vremea de a fi toate împlinite,
Să fiu altfel și altfel tu să fii,
Și visele de fapte definite.

Niciun comentariu: